خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

مشخصات بلاگ

سلام . به وبلاگ خودتون خوش امدین .....
من دخترییم از دیار تو ایــــــــــــــــران
که نه عاشق هست و نه فارق
عاشق نیست چون دست روزگار نذاشت ع.ش.ق.ش کنارش باشه.....
فارق نیست چون با همه ی تنهاییاش تمام ذهن و فکرش در تسخیر یارست....
**حتما حتما (اگه میخواین خدمتگذار کلبه خودتونو بشناسید.....) رو بخونید البته لطفا **

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۰۷
    ...
نویسندگان

تو هیچ دانستی؟!!قصدم از تکرار مدام نامت را؟!!!

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۹ ب.ظ

چه کیفی دارد
کسی باشد
که وقتی نام کوچکت را
از ته دل صدا می زند
لبخندی رویِ لبانت نقش ببندد...
و تو آرام بگویی جانم
به گمانم اینطور که باشد
تو حتی عاشق نامت می شوی
که از طرز صدا کردنش بفهمی
اسمت که هیچ
حتی وجودت،مالکیتش به اشتراک گذاشته شده
بینِ تو و اوی زندگی ات !
چه لذتی دارد
صدایی مدام
نامت را تکرار کند و
تا تو جانم نگویی دست از سرت بر ندارد,
بگوید امان ازحواس پرتی
یادم رفت چه می خواستم بگویم
دوباره نامت را تکرار کند
و تو بدانی اینبار هم به شوق
شنیدن جانم از زبانت صدایت کرده !
همیشه ابراز علاقه
با گفتن
؛ عزیزم ؛ عشقم ؛ نفسم
نیست
گاهی تمامِیه شیرینی یک حس
در گفتنِ نـــــــام
آن هم با میم مالکیت
خلاصه می شود !
تو هیچ می دانی
با همین سادگی های کوچک
اما دوست داشتنی
می شود خوشبخت بود و زندگی کرد؟؟؟

نظرات  (۵)

  • خــــانــــوم گــ✿ــل
  • سلام عزیزم  چرا وبلاگت رو وقتی باز میکنم با اشکال مواجه میشه؟  اشکال داخلی از وبت

    آخرشم قالبتو نشون نمیده  میخواستم بگم آپـــــــــــــــــــــــــم  زودی بیاگلم[بوسه]
    پاسخ:

           نمیدونم والا....

    الان میام

  • ℳ∂ħ♰∂ℬ η∂Z∂ℛⅈ
  • سلام ندا جون!
    خیــ‌ ـلی ممنونم از حضورت!
    مرســ ـی ک ســ ـر زدی!
    ایشــ ـالا .. [قلب]
    پاسخ:

    وظیفه بود خانومی

    منتظر کارای جدیدت هستم

  • خــــانــــوم گــ✿ــل
  • به " تـــــــــــــو " کـــــه میرســـــم ...!

    مکـــث میکنـــــم ...!

    انگـــــار در " زیباییـــ ــت " چیـــــزی را ,

    جـــــا گذاشتـــــه ام !

    مثلــــــــــا...

    در صـــ ــدایت ... آرامـــــ ـــش

    در چشـ ــــم هایـــــت ... زندگـــــ ـــی ...



    لینک شدی عزیزم [بوسه][گل]

    پاسخ:

           وای چه متن زیبایی

    ممنونممممممممممم

    سلام علیکم :
    احسنت
    بسیار عالی
    انشا ءالله موفق باشید
    بنده هم با کمی تاخیر به روز شدم
    منتظر شما بزرگواران و نظرات منطقی تون
    اجرکم عند الله
    مطلبم در مورد حرم عشق هستش


    سلام علیکم :
    احسنت
    بسیار عالی
    انشا ءالله موفق باشید
    بنده هم با کمی تاخیر به روز شدم
    منتظر شما بزرگواران و نظرات منطقی تون
    اجرکم عند الله
    مطلبم در مورد حرم عشق هستش


    پاسخ:

    حتما

    خوش آمدید

    سلام
    مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
    می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
    برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
    اینم آدرسش
    www.24ip.ir
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی