خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

مشخصات بلاگ

سلام . به وبلاگ خودتون خوش امدین .....
من دخترییم از دیار تو ایــــــــــــــــران
که نه عاشق هست و نه فارق
عاشق نیست چون دست روزگار نذاشت ع.ش.ق.ش کنارش باشه.....
فارق نیست چون با همه ی تنهاییاش تمام ذهن و فکرش در تسخیر یارست....
**حتما حتما (اگه میخواین خدمتگذار کلبه خودتونو بشناسید.....) رو بخونید البته لطفا **

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۰۷
    ...
نویسندگان

آروم باش آروم

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

امروز مثل دیونه هام اصلا نمیدونم مطلب قبلم خوندی یا نه اما جز فکر کردن به رابطمون و خیالات پردازی از صب کاری نکردم اومدم بنویسم شاید اروم بشم.دیشب عروسی قاسم بود پسر خاله م.همش با خودم میگفتم چرا من نتونستم کاری کنم چرا بچه بازیام ادامه دادم چراااااا خدا

وقتی سعید میبینم که چطوری تونسته خانواده سپیده بیاره تو خونمون و جوری از سعید تعریف کنن که انگار ارزوشون داشتن دامادی مثل سعیده به خودم میگم مگه من جز این خانواده نبودم؟مگه من نمیتونستم این کارا رو کنم پس چرا عاقبتم باید بشه عاقبت یزززید؟

خیلی داره سخت میگذره زمان و زمینم دست به هم دادن که تو جلو روم باشی.ای خدا ارومم کن

تو رو از دور دلم دید اما
نمیدونست چه سرابی دیده
منه دیوونه چه میدونستم زندگی برام چه خوابی دیده
نمیدونی نمیدونی ای عشق کسی که جوونیشو ریخته به پات


واسه اینکه تو رو از دست نده چه عذابی چه عذابی دیده
آه ای دله مغرور آروم باش آروم
هی حاله نامعلوم آروم باش آروم


نیستی اما هنوزم کنارمی
نیستی اما هنوزم اینجایی
روزی صد هزار دفه میمیرم اگه احساس کنم تنهایی
هر کجا رفتیو هر جا موندی منو بی خبر نذار از حالت
اگه تنها شدیو دلت گرفت خبرم کن که بیام دنبالت
آه ای دله مغرور آروم باش آروم
هی حاله نامعلوم آروم باش آروم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی