خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

مشخصات بلاگ

سلام . به وبلاگ خودتون خوش امدین .....
من دخترییم از دیار تو ایــــــــــــــــران
که نه عاشق هست و نه فارق
عاشق نیست چون دست روزگار نذاشت ع.ش.ق.ش کنارش باشه.....
فارق نیست چون با همه ی تنهاییاش تمام ذهن و فکرش در تسخیر یارست....
**حتما حتما (اگه میخواین خدمتگذار کلبه خودتونو بشناسید.....) رو بخونید البته لطفا **

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۰۷
    ...
نویسندگان

حرف اول

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

همیشه شروع هر چیزی واسم سخت بوده از نوشتن وبلاگ و اشنایی و صمیمی شدن تا حتی قبول دوستی با پسرک قصه ی من

اشنایی با پسرک برمیگرده به دی ماه 91

از گفتن این چیزا بگذریم بذارید از الان بگم

الان فارقم از بودن پسرک میدونی چرا؟ به حرمت خنده های مادرم که با دونستن رابطه ی من و پسرک به غصه تبدیل شده بود به حرمت موهای مادرم که با خون دل دادنام سفیدشون کردم بحرمت مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر

یادمه شبای قدر امسال تنها دعا و التماسام سر این چندتا کلمه بود

خدای من

رضایت خودت

                                          پدر و مادرم

                                                                             دلم

رضایت خودت که بنده صالحی باشم در درگاهت

رضایت پدر و مادرم که شاید بیشترش خلاصه میشد در رابطه خودم و پسرک

رضایت دلم که رنجوندمش شکوندمش که تنهاش گذاشتم با نفهم بازیام

نمیدونم این حرفا رو کسی هم میفهمه یا نه؟

دلم تنگه واسه پسرکم

تاحالا تو دو راهی بودی؟ دو راهی رضایت مادرتو رضایت دلت؟

من تو این دو راهی دارم له میشم

درسته رضایت مادرمو  انتخاب کردم اما دلم کمرمو شکونده اما دلم خمم کرده...

میدونی وقتی دوست داشتنت از هوس نباشه گذاشتن یکباره ی دلت چه به روزت میاره ؟ میشکنه کمرتو ....

میدونی درمون این کمر شکسته چیه؟! اعتماد !! اره اعتماد ، اعتماد مادرت به تو .... که من اون اعتماد و پرپر کردم که ساختنش خیلی سخته سخت تر از هر پی سخت

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.

وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.

وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.

وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.

وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.

*****

خداوندا
از بچگی به من آموختندهمه را دوست بدار
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن

*****

دنیا را بد ساخته اند … کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد …

کسی که تورا دوست دارد ، تو دوستش نمی داری …

اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد …

به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند …

و این رنج است …

نظرات  (۴)

ناراحت شدم پستتو خوندم!

خیلی.....

پاسخ:
... چند سطر سکوت ...
  • نیوشا خانوم
  • سلام عزیزم مرسی از اینکه اومدی به وبم و مرسی از اینکه گفتی میتونم رو کمکت حساب باز کنم خیلی خوشحالم کردی
    در مورد این که گفتی نمیدونی کسی هست درکت کنه در مورد پسرک یا نه شاید من تا یه حدودی بتونم آخه منم یکی رو دوست داشتم ولـــــــــــی مجبور شدم به نوعی تنهاش بذارم البته بعد از سه سال چون اول آشنایی پدر و مادرم مخالفتی نداشتن و حتی اجازه خواستگاری دادن ولی اون پسر انقدر تنبلی کرد انقدر به حرفای پدر و مادرم بی اعتنایی کرد که یه روز من از پدر و مادرم این حرف رو شنیدم یا باید ما رو داشته باشی یا اون :( منم مجبور شدم یه تیکه از قلبمو از خودم جدا کنم :( البته ما هنوز در ارتباطیم و خانواده من میدونن و مخالفتی ندارن ولی دیگه اجازه ازدواج نداریم :(
    پاسخ:

    ممنون از حضورت....

    والا شاید قضیه من سخت تر از تو بوده باشه اما از اینکه درکم میکنی ممنون

    نیوشا خانومم مراقب ارتباطت باش کسی که اجازه خواستگاری داشته بوده و تنبلی و بی اعتنایی کرده ینی واسش اون ارزشی که باید و نداری گلم مراقب خودت باش

  • ᓄ هــتـآب פּ اـᓄـیـــטּ جـפּـنـش
  • سلام دوست عزیزم.. ممنون از حضورتون.. خوشحالم کردید..
    این پستتون خیلی ناراحتم کرد.. تصمیمه سختی گرفتید .. خیلی سخت .. :(
    لینک شدید با افتخار [قلب]
    پاسخ:

    انشالله که بتونم روی تصمیم بمونم

    منم خوشحالم واسه داشتن دوستی به خوبی شما


    سلام من دوباره اومدم وبتـــــــون لایک داره

    پاسخ:
           نظر لطفتونه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی