خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

مشخصات بلاگ

سلام . به وبلاگ خودتون خوش امدین .....
من دخترییم از دیار تو ایــــــــــــــــران
که نه عاشق هست و نه فارق
عاشق نیست چون دست روزگار نذاشت ع.ش.ق.ش کنارش باشه.....
فارق نیست چون با همه ی تنهاییاش تمام ذهن و فکرش در تسخیر یارست....
**حتما حتما (اگه میخواین خدمتگذار کلبه خودتونو بشناسید.....) رو بخونید البته لطفا **

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۰۷
    ...
نویسندگان

انتخاب واحد خـــــــــــــــــــــــــــــر است

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ

از تیترنم معلومه که یه روز پر تنش رو گذروندم بازم از دست این دانشگاه شیراز و انتخاب واحداش

بخدا دیگه دارم دق میکنم از دست اینا

اقا از صبح تالا یه بند پشت این مانیتور بودم که ظرفیت اضافه شه به مدارالکتریکی 1 که بتونم بگیرمش انگار ن انگار

من نمیدونم خجالت نمیکشم چشای خوشکله منو به این روزا در اوردن؟!!! از سوزش نمیتونم باز نگهشون دارم

بچه ها دعا کنید بتونم مدار رو بگیرم خیلی نگرانم اخه یه ترم عقب میفتمگریه

نظرات  (۶)

شهریه ثابت هم خر است
پاسخ:

خداروشکر من از این یکی راحتم

  • مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
  • سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

    یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

    حاوی

    1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
    2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
    3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
    4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
    5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
    6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
    7 - کتاب های آموزشی نایاب
    و . . . .
    پاسخ:

    ممنون

    حتما دذ اولین موقع میام به وبتون سر میزنم و استفاده میکنم

  • ᓄ هــتـآب פּ اـᓄـیـــטּ جـפּـنـش
  • باشه عزیزم ..
    البته دل تکونی هـم یه وقتایی لازمه ! اما شما توش نیستی خانوم گل .. :*
    اون که بعله شکی تو نیست .. :D
    پاسخ:

    خب خداروشکر


  • ᓄ هــتـآب פּ اـᓄـیـــטּ جـפּـنـش
  • آخی الهــ ـی بمیرم ..
    ان شاء لله که میتونی بگیریش :(
    پاسخ:

    ممنون مهتابیه خودم

  • خــــانــــوم گــ✿ــل
  • برا چی ترسیدی گلم؟

    نمیدونم حقیقت داره یا نه   شاید برا قبل بوده
    پاسخ:

           برا اینکه دوستم دلش گرفته بوده و من ازش بی خبر

    پاسخ:
           سایتتون بی نظیر بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی