خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

خاطره های خاک خورده ی ما

فـ ـرشته دنیای کوچکم + ــر وح و روانم +شـ ـرط بودنم +ــِیـ ــارو یاورم +ــد رمون دلم= بعضی های من

مشخصات بلاگ

سلام . به وبلاگ خودتون خوش امدین .....
من دخترییم از دیار تو ایــــــــــــــــران
که نه عاشق هست و نه فارق
عاشق نیست چون دست روزگار نذاشت ع.ش.ق.ش کنارش باشه.....
فارق نیست چون با همه ی تنهاییاش تمام ذهن و فکرش در تسخیر یارست....
**حتما حتما (اگه میخواین خدمتگذار کلبه خودتونو بشناسید.....) رو بخونید البته لطفا **

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۰۷
    ...
نویسندگان

قهرم باهاتون

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ

دیگه کسی دوستم نداره و همراهیم نمیکنه ینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا اینجا سوت و کور شده؟؟؟؟؟

گریه

قهرم با همه حتی خودممممممممم

اخمگریه

نظرات  (۸)

 تصــــــور کטּ برف ببارב 
  
  
 تــــღـــو باشی و گرمی בستــ هــایتــ 
  
  
 آنگاهـ جای پایِ مــــــטּ و تـــــــو روی برف هــا 
  
  قشـــــــــــنگ تـــــریטּ تصـــــویر ِ בنیـــــــاستــ  
  
  • ᓄ هــتـآب פּ اـᓄـیـــטּ جـפּـنـش
  • مرســ ـی عزیزمـ ..
    روزه تو همـ مبــ ـارکـ ..
    خواهش میکنم عزیزمـ .. :)
    [خجالت] [خجالت] [نیشخند]
    بــ ـله دیگه اینطوریه .. :D
    مرســ ـی عزیزدلمـ .. [قلب]

    پاسخ:

    خواهش میکنم...

    ممنون

    سلام اجی وب قشنگی داری
    من شهریوریم مسعود دیی
    چه تفاهمی داریم مااااا
    پاسخ:

           سلام عزیزم خوش امدی...

    Shoma ???
    سلام مهربونم
    وب جالبی داری
    خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
    http://facecamp.ir
    اینم چت روم مون:
    http://campchat.ir/
    خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
    campup.ir
    اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
    http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
    #فدامدا
    salam aziz khobid ?
    merc ke be webam sar zadin  bale chera ke na  u ham ye dost khob

    ba link movafeghin
    پاسخ:

           با اومدن دوست خوبی مثل شما  به کلبه ام میشه خوب نباشم عزیزم

    خوش آمدی

    با کمال میل

  • ᓄ هــتـآب פּ اـᓄـیـــטּ جـפּـنـش
  • ببخشید آجــ ـی به خدا چون بلگفام دیر متوجه میشم که آپ کردی.. قول میدم زود زود سر بزنم .. [ناراحت]
    پاسخ:

    خواهش میکنم از این به بعد میام خبرت میدم

    خوبه؟؟؟؟

  • ᓄ هــتـآب פּ اـᓄـیـــטּ جـפּـنـش
  • [نیشخند] [نیشخند]
    ای جااااااااااااان.. خب ببخشید ..
    آخــ ـی خیلی بده راهه دوووووور .. [ناراحت] [ناراحت]
    آره خب حسه خوبی داری اما راستش نمیتونم..
    من توی عشق حتی اگه بخوامم نمیتونم.. ذره ای هم غرور ندارم..
    اما سعی میکنم که بعضی وقتا اینکارو میکنه!
    البته امین خداروشکــ ـر کم نمیزار و اعتراف میکنه همیشه.. اما خب منم زیاد از این کارا میکنم .. [نیشخند] [قلب]
    پاسخ:

    از دست تو بلا خانووووووم

    راستی شما از گلنار وعلی خبر نداری؟چرا وبش اینطوری شده؟چرا خدافظی کرده؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی